بهترین پارک های آبی ایران در مشهد

دوشنبه 13 خرداد 1398
14:41
admin

معرفی بوستان های آبی رنگ شهر مشهد : با اعتنا بدین اینکه مشهد مقدس به دلیل وجود ضریح امام رضا برعلیه السلام , و بخش ها تاریخی و جاذبه های سیاحتی مضاعف دیگر , یک کدام از قطب های توریسم در مرز و بوم به شمار میاید , وجود بوستان های آبی رنگ متفاوت نیز بخشی از یکی دلایلی است که مسافران و گردشگران متعددی را در سوی تور ارزان شهر مشهد مقدس کشانده و سبب می شود که تایم ها دوچندان خوشی را برای مدعوین خویش درین این شرکت ها آماده نماید .

سرزمین موج های خروشان :
فی مابین پارک های آبی و تفریحی مشهد , گروه میهن موج های غران با مساحت بیشتراز ۶۰۰۰۰ متر مربع وسیع ترین بوستان آبی‌رنگ سرپوشیده دنیا است . این شرکت جدیدترین بوستان آبی‌رنگ شهر مشهد است که فی مابین بقیه بوستان های آبی‌رنگ رکورد دار است , توانسته دقت بخش اعظمی از گردشگرانی که به مشهد مقدس هجرت می نمایند را جلب نماید .
یکی‌از امتیاز های ویژه گروه مرز و بوم موج های غران , قرار دریافت کردن در یکی شایسته ترین و استراتژیک ترین مرکزها تفریحی جمهوری اسلامی ایران یعنی حوزه‌ شاندیز است . از نکات ویژه ی دیگر که شایان توجه است وجود تالار های منقطع برای به کار گیری خانم ها و آقایان است که , به صورت هم‌زمان میتوانند به کارگیری نمایند .
مرز و بوم موج های غران دارنده نشان ملی استاندارد است . طول سقف این شرکت حدود ۴۰ متر هست که ۴ سرسره سقوط آزاد ۲۴ متری , ۶۳ سرسره سرعتی و هیجان آور , طولانی ترین رودخانه موج بین بوستان های آبی‌رنگ شهر مشهد و جمهوری اسلامی ایران , غار نمک , ترامپولین , وسیع ترین دریاچه متلاطم در خاورمیانه , جویس شاپ , تالار مجهز و مضاعف گران‌قیمت ایروبیک , تالار های ماساژ توسعه یافته و امروزی , بوستان منحصربه‌فرد کودک ها , وسیع ترین سونای کم آب و بخار بین بوستان های آبی رنگ مشهد مقدس و عالم , خزینه ترکی , جکوزی , بازی دارای هیجان زیپ لاین , پینت پر و بال لیزری , لذت پرواز بر فراز موجهای غران , کارواش , رستوران , کافی شاپ و پارکینگ از جمله تجهیزات تفریحی و رفاهی است که برای مهمان ها درنظر گرفته تا فضای شاداب و لحظات ماندگار را برایشان بوجود آورد .
برای به کار گیری از این شرکت می‌توانید از راه و روش های دسترسی متمایز به کار گیری کرده و خویش را بدین این موسسه برسانید . به کار گیری ازسیستم اتوبار قطار شهری ( متر ) یکی‌از این شیوه ها است که می توانید در پایانه نماینده قانونی آباد پیاده شده و از روش سیستم های اتوبار همگانی نظیر اتوبوس و آژانس هایی که در مسیر شاندیز کار می نمایند , استعمال کرده و خویش را بدین این شرکت برسانید .
ساعت ها کاری تیم موج های غران از خیر ونیم صبح الی ۲۳ هست . همینطور برای تنظیم بلیت های این موسسه , می‌توانید از روش وبسایت قانونی آن و یا این که از روش مجله فروشی ها , مبادرت به خرید نمایید .
بوستان آبی رنگ ایرانیان :
بوستان آبی‌رنگ ایرانیان در شهر مشهد , یکی تعدادی بوستان آبی‌رنگ است که درین شهر جای دارد و به دلیل وجود تجهیزات بی سابقه تحت عنوان یکی‌از استاندارد ترین بوستان های آبی‌رنگ جهان به شما میرود . مشاور آفریننده این بوستان آبی رنگ کمپانی کانادایی whit water park است .
این شرکت دارنده تجهیزات تفریحی فراوانی است و اولی پارکی است که قابلیت و امکان موج سواری با تخته در استخری به بزرگی یک زمین فوتبال با موج هایی به طول ۳/۵متر را در‌این این شرکت آماده نموده است .
این شرکت خیلی بزرگ , وسعتی به مقدار ۱۴ زمین فوتبال دارااست که تجهیزات تفریحی فراوانی در لحاظ گرفته شده‌است . بوستان آبی‌رنگ رو گشوده برای آقایان , رودخانه های غران و آهسته , سرسره با دونوع گوناگون سرعتی و آرام , سینمای ۵ بعدی ابی , سرسره پیچشی , سرسره موجی , سرسره رنگین کمان , سرسره گودال فضایی , سونا , جکوزی , کافی شاپ و spa برای ادب و تمدد اعصاب و روان , از گروه امکاناتی است که بوستان آبی‌رنگ ایرانیان برای مهمان‌ها خویش در نظر گرفته است.
[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گرفتن کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ، فیلیمو و نماوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]