غذای سنتی عربی های دبی

پنجشنبه 29 فروردين 1398
13:27
admin
غذای سنتی عربی های دبی
فلافل یکی‌از غذاهای اصیل در ناحیه جنوبی کشور‌ایران است که فراوان مد نظر عرب های جنوب کشور ایران است . جذاب است بدانید که فلافل غذاهای دوست داستنی عرب ها حیطه خاورمیانه است و در دبی هم هوا داران متعددی دارااست و جذاب خیس از آن این است که در همه نقاط دنیا طبخ می شود و علاقه مندان خودش را داراست .

این طعام با اسم طعامیا نیز آوازه دارااست . تور دبی زمان زیاد قابل قبولی برای میل کردن این طعام در جایی به غیر از کشور ایران است .


آنچه این خوراک را جذاب خیس می نماید این است که فقط نخود به همراه چاشنی های منحصر و بعضی صیفیجات معطر است! باورتان می شود نخود این قدر دوست داستنی و خوش طعم باشد؟!فلافل گلوله ای از نخود است که اسم آن از سه بخش فا – لا به لا – فل ساخته شده و زمانی آن را به گویش قطبیان معنا میکنیم میشود به طور کامل از نخود!

فلافل چه‌طور طبخ می شود؟

فلافل از مواد نخستین ای دربرگیرنده نخود – جعفری – پیاز – آردنخودچی – سیر – فلفل سیاه – زیره سبز – تخم گشنیز – تخم مرغ – نمک و بقیه چاشنی های مد نظر شما است . ابتدا نخود را از چندی پیش تر فرمایید و بعد از آن با پیاز و سیر و اویه و سبزی معطر در ادغام کن بریزیم و مواد یک پارچه نتایج شده را با مقداری آدر ادغام کنیم و تخم مرغ را بهش بیش تر میکنیم .



بعداز این‌که موردها را عالی ورز دادیم مقداری به مواد استراحت می‌دهیم و گلوله گلوله صحیح میکنیم و در روغن سرخ می‌کنیم . این خوراک عموما در کنار طعام سرو می شود و تحت عنوان غذای کلیدی کمتر به اکانت میاید .
در صورتی‌که به‌این خوراک و غذای های این چنینی عشق و علاقه دارید حتما در مهاجرت به دبی از خوردن این غذا و یا پیش غذا غافل نشوید به طور حتم تجربه ای به یاد ماندنی و فراموش نشدنی خواهد بود.
[ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گرفتن کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ، فیلیمو و نماوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]