انتخاب هتل در قشم

سه شنبه 27 فروردين 1398
17:32
admin

در جزیره قشم با دقت به ارتقا توریسم هتل های بخش اعظمی موجود است , درپی به معرفی هتل های قشم پرداخته ایم .
جزیره قشم بخاطر داشتن جاذبه های جذاب فراوان , سواحل بکر , دره های مرموز و مرکز ها خرید ارزان همواره تحت عنوان یک کدام از هدف های دیدنی توریسم کشور ایران بوده است . یکی‌از مهمترین گرفتاری های مسافرت برای مسافرانی که قصد مهاجرت به قشم را دارا‌هستند , تور قشم ارزان است که تا حدودی با کاهش مخارج اقامت و تعیین هتل مطلوب می توان هزینه ها را کاهش اعطا کرد . همینطور اشخاصی که قصد اقامت در هتل را ندارند و می خواهند هزینه کمتری پرداخت نمایند , می‌توانند در خانه‌ها یا این که سوئیت‌های اجاره‌ای قشم بمانند .


هتل بوتیک ایرمان قشم

هتل بوتیک ایرمان یک کدام از هتل هایی است که در حوالی حاشیه دریا جای دارد . این هتل ۵ ستاره است و اولی هتل بوتیک جزیره است که تعداد اتاق های آن کمتر از ۱۰۰ می‌باشد و سرویس ها آن صرفا خاص هتل است .
هتل بوتیک ایرمان در بافت سنتی قشم جای دارد و در پباده سازی آن از معماری سنتی و امروزی به وسیله هنرمندان حرفه ای داخلی و فرنگی سود کرده شده‌است . این هتل نوساز است و در سال ۹۶ بهره‌برداری شده که در ۵ طبقه و دربرگیرنده ۳۸ واحد اقامتی است .
این هتل قسمتی از هتل های تاپ به شمار میاید که تجهیزات ویژه ای را برای میهمانها در لحاظ گرفته است . اعم از تجهیزات شاخص این هتل می توان تلویزیون اینترنتی و یا این که سیستم iptv و وب سرعت بالا نامحدود در سراسر هتل را اسم موفقیت .
تالار ناشتایی خوری این هتل از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح با گنجایش ۶۰ نفر و برای بیرون از این ساعت خدمت دهی با اخذ هزینه صورت میگیرد . کافی شاپ این هتل برای صرف گونه های آبمیوه ها و دسر آیتم ی قابل قبولی است . برای صرف طعام میتوانید به رستوران بادیل در حوالی هتل بروید .
این هتل در خیابان پژوهش جای دارد و دسترسی خیر به بازارهای اصلی قشم و همینطور حاشیه دریا دارااست . جدای از بازارها , جاذبه هایی زیرا قلعه پرتغالی ها , غارهای خربس و بیشه های دریایی حرا در حوالی این هتل جای‌دارد .
هتل ساحلی خلیج عجم قشم
یک کدام از هتل های ساحلی قشم که در حوزه‌ ای آهسته واحدهای اقامتی رو به دریا داراست که در سال ۸۳ تاسیس شد . این هتل در ۵ کیلومتری از شهر جای دارد در ۴ بلوک دربرگیرنده ۱۲۳ واحد اقامتی دربرگیرنده اتاق و آپارتمان میباشد .

هتل ژئوپارک

از هتل های ۳ ستاره قشم می توان ژئوپارک را اسم موفقیت , هتلی پاک که در یکی‌از شایسته ترین بخش ها قشم جای‌دارد .
هتل ژئوپارک به تازگی نوسازی شده و دارنده ۲۹ اتاق است که سرویس ها اقامتی متنوع و مطلوبی را ارائه می دهد . برخی از اتاق ها پنجره شان رو به کنار دریا است و شما میتوانید از اتاقتان دریای نیلگون خلیج عجم را مشاهده فرمائید .
این هتل قسمتی از هتل های میان‌رده در شهر قشم است که تجهیزات آن دربرگیرنده رستوران , کافی‌شاپ , وب در اتاق , نمازخانه , وب در لابی , ترانسفر , صرافی , پارکینگ , خشکشویی , روم‌سرویس است .
اعم از مزایای این هتل قربت به بازار دیرباز قشم و قلعه پرتغالی‌هاست . همینطور در صورتیکه قصد رفتن به بندر عباس یا این که جزیره هرمز را دارید , هتل ژئوپارک مسافت پاره ای با اسکله ذاکری دارااست .

هتل مارینا ۲
یکی شایسته ترین هتل های قشم در بین هتل های ۳ ستاره است که اقامتگاهی نوساز به شمار می‌آید . هتل مارینا ۲ روبه‌روی درب جنوبی بازار ستاره قشم جای دارد و دارنده ۲۵ واحد اقامتی است

اگر قصد اقامتی گران‌قیمت را دارید , هتل ارم شایسته ترین ها را برای شما مهیا نموده است . هتلی ۴ ستاره که در فصل بهار سال ۹۵ ایجاد شده است .


هتل ارم قشم براساس استانداردهای روز هتلداری پباده سازی شده‌ است و دارنده ۴ طبقه و ۷۶ باب اتاق است , اتاق های این هتل دیده اندازی خوشگل از دریای خلیج عجم را دارا هستند و مجهز به تجهیزات روز عالم می‌باشند و داشتن هر دو نمای دریا و شهر و قربت به مرکزها خرید اعم از مزایای این هتل می‌باشد .
تجهیزات هتل دربرگیرنده : فضای سبز , آلاچیق , مسیر پیاده‌روی , زمین تنیس , آب‌نما و فواره موزیکال , تالار صبحانه‌خوری , رستوران در ۲ طبقه , کافی‌شاپ , چای‌خانه سنتی , اتاق بازی بچه , گیم‌نت , تالار بیلیارد , تالار بدنسازی و ماساژ , تالار آمفی نمایش زنده , تالار همایش و کنفرانس , سرویس ها خانه‌داری , وب مجانی پر‌سرعت می شود .
علاوه بر اینها تمیز کاری و پاکیزگی اتاق ها و برخورد عالی کارکنان با میهمان ها اعم از عوارض رضایت مشتریان هتل ارم بوده هست .
هتل آرتا قشم
هتل آرتا یک هتل سه ستاره است که جزء هتل های ارزان ساحلی قشم به شمار میاید . هتلی نوساز که در فروددین ماه ۹۶ بهره‌برداری شده‌است . هتل آرتا دارنده ۴ طبقه و ۴۸ واحد اقامتی است .
تجهیزات همگانی این هتل مطلوب و ایده آل است ; رستوران هتل گونه های غذاهای اهل ایران و دریایی را با کیفیتی ایده آل ارائه می‌دهد . کافی شاپ هم که در طبقه همکف قراردارد به صورته ۲۴ ساعته اشکال اشکال خوراکی های خوشمزه و آب میوه های سرد و گرم را ارائه می‌دهد .


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گرفتن کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ، فیلیمو و نماوا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]